loading...
اب تلخ
سربست بازدید : 41 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)
ویمکس آمریکایی تقویت و بزرگ کننده

 

کپسول گیاهی ویمکس وایمکستقویت توان جنسی آقایان و افزایش سایز طول و قطر آلت تناسلی درمان زودانزالی و نعوظ تضمینی و بدون بازگشت

شریک جنسیتان را شگفت زده کنید !

 

امروزه پس از سالها آزمایش و بررسی تکنیکها ، راه حلها و روشهای بزرگ کردن آلت دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که قرص و کپسولهای گیاهی بیشترین تاثیرات را بر روی سامانه تناسلی  ایجاد میکند.

همچنین امروزه شاهد بسیاری از فروشندگان این قرصها هستیم که هرکدام میگویند محصولات آنها بهتر از محصولات دیگر است ، اما در حقیقت تعداد معدود و انگشت شماری از آنها دارای کیفیت جهانی و تاییدیه های لازم میباشند. فقط تعداد کمی از آنها واقعا کار میکند و هیچگونه عوارضی ایجاد نمیکند.

اگر شما در مورد قرصهای افزایش دهنده تحقیق کرده باشید ، به احتمال زیاد در مورد قرص وایمکس (Vimax) مطالب بسیاری را مطالعه کرده اید. این بخاطر این است که قرص وایمکس بیش از یک دهه است که جزء بهترین قرصهای افزایش دهنده آقایان میباشد و همه ساله برنده جایزه کیفیت و پشتیبانی مشتریان میشود.

وایمکس بهترین شهرت را در صنعت داروهای گیاهی و همچنین بین میلیونها نفری که از محصولات آن استفاده کرده اند دارد و این بهترین ضمانت عملکرد مطلوب این قرص میباشد.

وایمکس یکی از پرفروش ترین قرصهای افزایش دهنده آقایان بوده و به چند دلیل جزو بهترین قرصها محسوب میشود. کیفیت محصول ، پشتیبانی و خدمات دهی به مشتریان و بازگشت 100% هزینه (بدون قید و شرط) به مشتریان در صورت عدم حصول نتیجه و...

بهترین تبلیغ برای وایمکس مشتریانی است که از آن استفاده کرده اند و تمامی آنها 100% راضی بوده اند . این افراد با استفاده از این قرص زندگی زناشویی و روابط خود را گرمتر کرده اند و روابطشان را به سطح مطلوب تری ارتقا داده اند.

 

وایمکس مطمئن و تاثیرگذار

برخی از آقایان برای ما نامه مینویسند و میخواهند بدانند، آیا وایمکس عوارض جانبی دارد و تاثیرگذار است ؟  - مژده ما به این افراد این است که وایمکس 100% گیاهی ، تقویت کننده قوی و تاثیرگذار میباشد و از فرمولاسیون بسیار پیشرفته ، در عین حال سنتی برای ساخت آن استفاده شده است و تاثیرات شگرفی را بعد از استفاده از آن ، خواهید دید.

برخی از مواد تشکیل دهنده وایمکس عبارتند از :

Dodder seed (seman Cuscutae), Epimedium Sagittatum 4:1 Ext (bark), Ginkgo Biloba Pwd, Panax Ginseng (root), Tribulus Terestris Powder, Saw Palmetto Pwd, Hawthorne Berry (Fructus Crataegi), Inosine Anhydrous, Avena Sativa Ext 10:1 (Oat Straw Ext), Cayenne Pepper (Fruit) Pwd. Other Ingredients: Magnesium Stearate. Contains NO yeast, wheat gluten, corn, milk/dairy, sodium, sugar, artificial coloring, preservatives or flavoring.

 

بسیاری از راه حل های دارویی برای مشکلات نعوظ مانند: "ویاگرا و لویترا و..." میتواند اثرات جانبی ناخوشایندی برای آقایان ایجاد نماید. علاوه بر این ، این داروها برای بسیاری از مردان کار نمیکند ، و یا میتواند توسط افراد با شرایط خاص پزشکی ، تحت شرایط خاصی مصرف شود. اما قرص وایمکس برای تمامی افراد به راحتی قابل استفاده است ، راهی مطمئن و بدون عوارض میباشد.

تاثیرات قرص وایمکس Vimax :

# افزایش دائمی طول آلت 3 الی 4 اینچ در مدت 3 ماه

# افزایش 25% در قطر آلت

# افزایش میزان نعوظ (ایجاد نعوظ سخت با مدت بیشتر)

# افزایش تمایل جنسی و استقامت جنسی

# درمان قطعی مشکل زودانزالی

# ایجاد اورگاسم قوی و فوق العاده قدرتمند

# و....

جدول زمانی نحوه تغییرات و تاثیرات وایمکس Vimax :

جدول زمانی نحوه تاثیر این مکمل بر اندازه کلی و شق پذیری آلت به شرح زیر است :

هفته چهارم تا هفته هشتم : مشخص ترین تاثیر این دوره ، افزایش چشم گیر در طول آلت میباشد. حتی زمانیکه شما در حالت نعوظ قرار ندارید ، آلت درازتر و کلفت تر از گذشته به نظر خواهد رسید.

هفته نهم به بعد : اکنون زمانیکه آلت به حالت نعوظ در می آید ، به راحتی میتوانید سخت تر شدن و بلند تر شدن آن را حس کنید. سختی و سفتی آلت در حالت نعوظ ، سایز اضافی آلت ، افزایش قدرت و لذت جنسی در این برهه به اوج خود میرسد. در اکثر موارد استفاده از این مکمل به صورت هشت هفته ای (مصرف دو ماه) نتایج مطلوب را ایجاد خواهد نمود. با این وجود ، ادامه استفاده از مکمل بستگی به سلیقه مصرف کننده و نظر شخصی وی و یا نظر تخصصی پزشک معالج دارد. بدیهی است ، افرادی که تمایل بیشتری به تحکیم و تشدید اثرات ایجاد گردیده و دستیابی به وضعیت ایده آل خود دارند ، میتوانند همچنان به استفاده از این مکمل ادامه دهند. لازم به ذکر است ، ادامه استفاده از این مکمل به هیچ عنوان مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد نمود.

سئوال و جواب :

آیا قرص وایمکس 100% مطمئن است ؟

برای افزایش توان جنسی آقایان در همه ابعاد ، راه حلهای زیادی وجود دارد، مانند قرصها ، دستگاهها ، تمرینات مخصوص و جراحی ، اما قرصهایی که مواد تشکیل دهنده آنها گیاهی باشد بهترین روش میباشد. یکی از این قرصها وایمکس است که 100% مطمئن و تمامی مواد تشکیل دهنده آن گیاهی میباشد . زیرا وایمکس از گیاهان سراسر جهان فرموله شده ، گیاهانی که کارآیی آنها اثبات شده است و شما می توانید مطمئن باشید که وایمکس 100% نتیجه خواهد داشت.

قرص وایمکس چه نتایجی خواهد داشت ؟

وقتی شما از قرص وایمکس استفاده میکنید 3 تغییر عمده در زندگی زناشوییتان خواهید دید!

+ افزایش لذت جنسی

+ سخت تر شدن آلت ، تاخیر در انزال

+ افزایش میل جنسی

روش استفاده از قرص وایمکس چگونه است ؟

هر روز صبح 1 عدد قرص را با آب میل نمایید. همچنین اگر مایل به بالابردن عملکرد جنسیتان هستید 30 الی 45 دقیقه قبل از رابطه جنسی یک عدد میل نمایید.

آیا با مصرف این قرص عوارض جانبی ایجاد میشود ؟

جواب شما خیر است. قرص وایمکس Vimax  ار ترکیبات 100% گیاهی تشکیل شده است. فرمول این قرص گیاهی است و نیازی به نسخه پزشک ندارد.

قیمت خرید : 89,500 تومان




................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 2,168